uCoz Community » General Information » Other Languages » Iedereen die Nederlands spreekt... (here is the belgium / NL Topic ( Nl is the same as Belgium ))
Iedereen die Nederlands spreekt...
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 16 | 6:32 PM
Ik denk wel dat je de basis HTML codes kent , anders ff google gebruiken want ik log nu uit , ik ga nu ander werk voor uCoz doen dan forum
To busy building a passive income online ;)
Korsakoff
Posts: 12
Reputation: 0

Message # 17 | 6:44 PM
Maar die ken ik niet -.-, en die Visuele editor is ook bagger....
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 18 | 7:04 PM
Korsakoff, wat is nu je probleem eigenlijk ? ken je geen HTML codes ?
To busy building a passive income online ;)
Korsakoff
Posts: 12
Reputation: 0

Message # 19 | 1:14 PM
Ik ben er nu achter hoe je de header afbeelding verandert, en ja, ik ben niet zo'n ster in HTML, Ik gebruik de visuele editor als ik iets niet snap.
Dank je wel voor je hulp
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 20 | 3:17 PM
Korsakoff, is niks maar je kan altijd mijn reputatie en awards veranderen als je wilt ik kan er altijd nog een paar extra gebruiken ^^
To busy building a passive income online ;)
ZTSF
Posts: 24
Reputation: 1

Message # 21 | 1:46 PM
Ik kom uit Nederland happy
Animorph,
Jij stuurde me hierheen in verband met die PB's.
Wie werkt hier aan als ik vragen mag??

ZTSF wink


Come to ZTSF: www.superzt.ucoz.com
Post edited by ZTSF - Friday, 2011-03-11, 1:47 PM
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 22 | 9:27 AM
ZTSF, kan je PB's eens volledig schrijven , ik weet niet wat je bedoelt met die afkortingen , en heeft iemand een beter idee over hoe ik dit topic kan noemen , want anders denkt iedereen uit nederland dat dit alleen voor belgen is , maar dit is ook voor nederlanders , ik zal de thread naam veranderen
To busy building a passive income online ;)
ZTSF
Posts: 24
Reputation: 1

Message # 23 | 1:26 PM
Met PB's bedoelde ik Privé berichten, in het engels dus PM (Private Message)
En ik ben hier in ver band met dit topic:
http://forum.ucoz.com/forum/38-9685-1#72824]


ZTSF.

Come to ZTSF: www.superzt.ucoz.com
Post edited by ZTSF - Sunday, 2011-03-13, 1:28 PM
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 24 | 2:29 PM
ZTSF, na je $BODY$ code moet je dit plakken :

Code
<script type="text/javascript">function tMess(n){var a=['New PM',' New PM',' New PM'];return a[n%10==1&&n%100!=11?0:n%10>=2&&n%10<=4&&(n%100<10||n%100>=20)?1:2];};function getPM(){$.get("/index/14",function(a){var s=$("b.unread", a).size();if(s){var n=tMess(s),h=_uWnd.getdims(),j=h.clientW-245,g=h.clientH-135,href=(s==1)?$("b.unread",a).parent().attr("href"):'/index/14';new _uWnd('ls','New Private Message',200,100,{icon:'http://ucause.ucoz.com/message.png',min:0,max:0,x:j,y:g,alert:1,autosize:0,fixed:1,shadow:1,resize:0,fadetype:1,fadespeed:1000,fadeclosetype:2,fadeclosespeed:400}, 'You Have '+s+n+'!<br><br>[ <a href="'+href+'">Read Your PM</a> ]');}});setTimeout(getPM,11000)};getPM();</script>

To busy building a passive income online ;)
ZTSF
Posts: 24
Reputation: 1

Message # 25 | 5:37 PM
Ik wil niet gewoon de link naar nieuwe privé berichten.
Ik wil zeg maar, dat als je op een link klikt dat er een PB verstuurd (kan) worden.
Met tekst en ontvanger al ingevuld zeg maar...


ZTSF.

Come to ZTSF: www.superzt.ucoz.com
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 26 | 10:13 PM
ZTSF, sorry dat is nog niet mogelijk zonder grote scripts te gebruiken , ik ben nu met een groep van uCoz coders een website aan het starten voor scripts voor uCoz , en dat kan misschien een van onze volgende projecten worden , maar tot nu toe is dat nog niet mogelijk
To busy building a passive income online ;)
ZTSF
Posts: 24
Reputation: 1

Message # 27 | 11:13 AM
Jammer.
Maar waarom deed dat script het toen dan wel en nu niet meer, om het zo maar te zeggen?
Want het was een vrij simpel script.


ZTSF.

Come to ZTSF: www.superzt.ucoz.com
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 28 | 3:20 PM
ZTSF, er was een probleem voor normale users , door de security codes , maar binnekort ben ik klaar met mijn script and die heeft meer opties
To busy building a passive income online ;)
ZTSF
Posts: 24
Reputation: 1

Message # 29 | 4:10 PM
Stomme vraag, maar is er dan wel een mogelijke manier waardoor je in een keer zonder eerst een bevestiging ofzo door een klik op een link een mail met inhoud naar die persoon te versturen.
Wat ik zeg maar namelijk wil:
Een lijst met allerlei dingen die de leden zelf kunnen kiezen.
Door middel van banner rotators heb ik ervoor gezorgd dat na 1 klik ze direct uit de lijst weg gaan, echter wil ik dat als ze hem hebben aangeklikt, ze een mail of privé bericht krijgen met daarin wat ze hebben gekozen.


ZTSF.

Come to ZTSF: www.superzt.ucoz.com
Animorph
Posts: 2856
Reputation: 189

Message # 30 | 7:10 PM
ZTSF, uhmm het kan gemakt worden maar dan moet je toch wel een bepaalde kennis hebben in javascripts and de uCoz codes
To busy building a passive income online ;)
uCoz Community » General Information » Other Languages » Iedereen die Nederlands spreekt... (here is the belgium / NL Topic ( Nl is the same as Belgium ))
Search: