|
|
Forum moderator: bigblog |
uCoz Community For Webmasters Custom Solutions Bootstrap dropdown menu |
Bootstrap dropdown menu |
Code <nav class="navbar navbar-inverse"> <div class="container-fluid"> <div class="navbar-header"> <button type="button" class="navbar-toggle collapsed" data-toggle="collapse" data-target="#bs-example-navbar-collapse-1"> <span class="sr-only">Toggle navigation</span> <span class="icon-bar"></span> <span class="icon-bar"></span> <span class="icon-bar"></span> </button> <a class="navbar-brand" href="$HOME_PAGE_LINK$">$SITE_NAME$</a> </div> <div class="collapse navbar-collapse" id="bs-example-navbar-collapse-1"> <ul class="nav navbar-nav"> <li><a href="/load"><i class="fa fa-list fa-lg"></i> Anime Lista</a></li> </ul> <form class="navbar-form navbar-left" role="search"> <div class="form-group"> <input class="form-control" placeholder="Search" type="text"> </div> <button type="submit" class="btn btn-default">Submit</button> </form> <ul class="nav navbar-right"> <?if($USER_LOGGED_IN$)?> <div class="btn-group"> <a href="$PERSONAL_PAGE_LINK$" class="btn btn-default">$USERNAME$</a> <button class="btn btn-default dropdown-toggle" data-toggle="dropdown"><span class="caret"></span></button> <div class="btn-group"> <ul class="dropdown-menu" role="menu"> <li><a><i class="fa fa-users" aria-hidden="true"></i> Vrsta korisnika : <b>$USER_GROUP$</b></a></li> <li><a href="$PM_URL$"><i class="fa fa-envelope" aria-hidden="true"></i> Privatne poruke <?if($IS_NEW_PM$)?><span class="badge">$UNREAD_PM$</span><?else?><span class="badge">0</span><?endif?></a></li> <?if($ADD_ENTRY_LINK$)?><li><a href="$ADD_ENTRY_LINK$"><i class="fa fa-plus fa-fw"></i>Dodaj novu epizodu</a></li><?endif?> <li class="divider"></li> <li><a href="$LOGOUT_LINK$"><i class="fa fa-sign-out" aria-hidden="true"></i> Odjavi se</a></li> </ul> </div> <?else?><!--<s5212>-->Welcome<!--</s>--> <b>$USERNAME$</b> <?endif?></ul> </div> </div> </nav> I am trying to make a user options menu ,but the dropdown menu isn't working properly i've even included my bootstrap.min.js. Can someone help me? Also,here is the link to the website i'm working on http://animebih.at.ua/ Post edited by fsalamic - Thursday, 2016-04-28, 2:34 PM
|
fsalamic, your links to the Bootstrap JavaScript files are wrong. They should point to:
Code <script type="text/javascript" src="/js/bootstrap.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="/js/bootstrap.js"></script> not to: Code <script type="text/javascript" src="/css/bootstrap.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="/css/bootstrap.js"></script> hey i'm joe and i do not work for the company anymore, please contact other staff or tech support
icon by ch-chau sometimes i lurk here |
fsalamic, not just JS script of bootstrap. link also the CSS. and do not use JS in the header put it on the footer.
Added (2016-05-01, 11:24 PM) --------------------------------------------- this is how to link Put it in the header section Code <link href="/css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet"> Put it in the footer section Code <script src="/js/bootstrap.min.js"></script> 1F4BF3B
Post edited by bigblog - Monday, 2016-05-02, 6:30 PM
|
Oh well,it doesn't matter anymore I've decided to go without it.
Funny thing I've noticed though everytime I clicked on the link that had bootstrap js the website toolbar blinked (disappeared for a moment). So anyway moderators , you can close this thread now. Thanks so much to everyone who tried to help me with this. |
| |||
| |||